Korábbi bejegyzések
Cselekvésre felhívó gombok megszólítási módjai
A cselekvésre felhívó gombok, azaz a weboldalakon, webshopokon, alkalmazásokban, hírlevelekben, facebookos és google ads hirdetésekben feltüntetett kattintási lehetőségek a továbblépésre vagy vásárlásra fontosabbak, mint gondolnánk. Nemcsak vizuális kialakításuk meghatározó, hanem a megszólítás, vagy továbblépési lehetőség Continue reading »
A pr cikk-írás mikéntje szerintünk
Csapatunk számtalanszor megtapasztalta már a különböző témájú és célözönségű weboldalak pr cikkes linképítésének nehézségeit. Több cikkírással próbálkozó kollégánk ütközött bele például az ötlettelenség szörnyű érzésébe, hiszen a keresőoptimalizálás nemcsak a minőségről, hanem a mennyiségről is Continue reading »
HTML és CSS – az alapok
Reszponzív weboldal előnyei + tippek
5+1 hasznos CSS kód kezdőknek
Elkerülendő webshop-hibák
Downsell, cross-sell és upsell a webáruházakban
A webáruházakban is legalább olyan nagy szerepe van a marketingfogásoknak, mint az offline kereskedelemben. Ebben a bejegyzésben összefoglaljuk, hogy mik a leggyakoribb felhasználási módjai a következő értékesítési technikáknak a webshopokban: downselling = olcsóbb termék eladása, Continue reading »
Miért jó választás a WooCommerce bővítmény?
Az alábbiakban összefoglaljuk, miért érdemes a WooCommerce-t választani webáruház fejlesztéséhez. A WordPress egyedi fejlesztésű bővítményének rengeteg előnye van, melyekből most egy párat emelnénk ki, hogy olvasónk számára egy összefoglalót nyújthassunk a döntés segítése érdekében. Annak Continue reading »