E-mail Marketing, azaz Hírlevél
Miért jó az E-mail Marketing?
A hírlevél legfőbb célja – a kontaktot hagyó látogatókat vásárlásra ösztönözni, a már meglévő vásárlókat pedig újabb vásárlásra.
Az e-mail marketing még nem törpült el a közösségi média elsöprő hatása mellett; sőt, kifejezetten jó módszer a célcsoport elérésére.
POZITÍVUMOK
Nagy arányban növeli a látogatók számát
Átlagosan a látogatók közel fele az e-mail marketingnek köszönhetően talál az oldalra
Személyre szabott marketing
A személyre szabott ajánlatok nemcsak vásárlásra ösztönzik a feliratkozókat, hanem újabb vásárlásra a már elégedett vevőket
Az internetes hirdetések között kimagasló
Az egyénileg kézhez kapott hírlevél nagyobb százalékban hatásos, mint a könnyen átugorható hirdetések – a kettő kombinációja pedig biztosítja a sikert!
Rólunk mondták
Szeretne egy ár-érték arányban kedvező és effektív csatornát létrehozni, és profi szintű kommunikációt létesíteni a potenciális vevőkkel?
ÍRJON NEKÜNK!
Mi segítünk megtalálni a legjobb módszereket célközönsége elérésére különböző automatizált hírlevélküldő rendszerek használatával!