HIRDETÉSEK KEZELÉSE
A Google Ads és Facebook hirdetési kampányait is egyaránt vállalni tudjuk!
GOOGLE ADS HIRDETÉSEK
A Google Ads a kattintásokkal kapcsolatos hirdetések legkedveltebb, leghatékonyabb formája. A megfelelő célzási beállításokkal és a keresési kulcsszavakkal tudjuk elérni a kívánt célcsoportot, és az egyedi, tömör, de velős megfogalmazással tudjuk a figyelmét is felkelteni. A google ads pozitívuma, hogy a hirdetések azonnal megjelennek, nem kell hónapokat várni, mint a keresőoptimalizálás esetében. Egy felgyorsított folyamat zajlik le a hirdetés megjelenítése és a vásárlás között.
A Google Ads-ben csak azoknál jelenik meg a hirdetés, akik a konkrét szolgáltatásra, termékre, vállalkozásra keresnek rá. Ezután történik a figyelem megragadása, majd a kattintás, végül pedig a vásárlói döntéshozatal. Hogy a figyelem megragadása minél nagyobb célcsoport körében megtörténjen, alaposan átgondolt képes és szöveges tartalommal ellátott hirdetéseket tervezünk. Itt még azonban munkánknak nincs vége, a hirdetéseket a hatékonyság érdekében folyamatosan ellenőrizzük, felmérjük, finomhangoljuk. Az eredmények javítása érdekében a hirdetési kampány folyamatos figyelmet igényel, ezt a feladatot nyugodt szívvel ránk bízhatja, hiszen tapasztaltuk már ennek a munkakörnek minden elemét, nehézségeit, jól bevált módszereit.
FACEBOOK HIRDETÉSEK
Egy facebookos hirdetési kampány nem más, mint a vállalkozás közösségi médiában való reprezentálása hatásos képi és szöveges anyagokkal. Ezekkel tudjuk ugyanis biztosítani a célközönség figyelmének felhívását, hiszen megkérdőjelezhetetlen, hogy napjainkban a közösségi média a legmegfelelőbb erre a célra. Ezeket a képi és szöveges tartalmakat éppen ezért nagy gonddal hozzuk létre. Egy hirdetés alapos átgondolása és publikálása után folyamatosan figyeljük és összevetjük az eredményeket, csak azt tartjuk meg a platformon, ami láthatóan sikeres, majd még több hasonló tartalmat gyártunk.
Tisztában vagyunk azokkal az általános elvárásokkal, melyeket a közösségi média használói sokszor akaratlanul is támasztanak a hirdetések felé: milyen színvilág és szövegstílus az, amely nagy valószínűséggel sok kattintást hoz majd; milyen kép lehet figyelemfelkeltő az adott témában. Azt sem hagyjuk figyelmen kívül, mely formulák váltak már elcsépeltté, milyen hirdetési szöveg váltja ki erőltetettségével éppen az ellenkező hatást a használóból. Ezeket az alapfeltételezéseket élezzük ki kifejezetten a kívánt célközönségre, és türelemmel próbálgatjuk a leghatásosabb hirdetési tartalmakat, amíg el nem jutunk a sikerhez.
HIRDETÉSEINK CÉLJAI
MIÉRT VÁLASSZON MINKET?
Munkafolyamatunk
Első lépés
Konkurenciavizsgálat
Második lépés
Kulcsszókutatás
Harmadik lépés
Kampánytervezés
Negyedik lépés
Kampányfelügyelet