HIRDETÉSEK KEZELÉSE

 A Google Ads és Facebook hirdetési kampányait is egyaránt vállalni tudjuk!

GOOGLE ADS HIRDETÉSEK

A Google Ads a kattintásokkal kapcsolatos hirdetések legkedveltebb, leghatékonyabb formája. A megfelelő célzási beállításokkal és a keresési kulcsszavakkal tudjuk elérni a kívánt célcsoportot, és az egyedi, tömör, de velős megfogalmazással tudjuk a figyelmét is felkelteni. A google ads pozitívuma, hogy a hirdetések azonnal megjelennek, nem kell hónapokat várni, mint a keresőoptimalizálás esetében. Egy felgyorsított folyamat zajlik le a hirdetés megjelenítése és a vásárlás között.

A Google Ads-ben csak azoknál jelenik meg a hirdetés, akik a konkrét szolgáltatásra, termékre, vállalkozásra keresnek rá. Ezután történik a figyelem megragadása, majd a kattintás, végül pedig a vásárlói döntéshozatal. Hogy a figyelem megragadása minél nagyobb célcsoport körében megtörténjen, alaposan átgondolt képes és szöveges tartalommal ellátott hirdetéseket tervezünk. Itt még azonban munkánknak nincs vége, a hirdetéseket a hatékonyság érdekében folyamatosan ellenőrizzük, felmérjük, finomhangoljuk. Az eredmények javítása érdekében a hirdetési kampány folyamatos figyelmet igényel, ezt a feladatot nyugodt szívvel ránk bízhatja, hiszen tapasztaltuk már ennek a munkakörnek minden elemét, nehézségeit, jól bevált módszereit.

FACEBOOK HIRDETÉSEK

Egy facebookos hirdetési kampány nem más, mint a vállalkozás közösségi médiában való reprezentálása hatásos képi és szöveges anyagokkal. Ezekkel tudjuk ugyanis biztosítani a célközönség figyelmének felhívását, hiszen megkérdőjelezhetetlen, hogy napjainkban a közösségi média a legmegfelelőbb erre a célra. Ezeket a képi és szöveges tartalmakat éppen ezért nagy gonddal hozzuk létre. Egy hirdetés alapos átgondolása és publikálása után folyamatosan figyeljük és összevetjük az eredményeket, csak azt tartjuk meg a platformon, ami láthatóan sikeres, majd még több hasonló tartalmat gyártunk.

Tisztában vagyunk azokkal az általános elvárásokkal, melyeket a közösségi média használói sokszor akaratlanul is támasztanak a hirdetések felé: milyen színvilág és szövegstílus az, amely nagy valószínűséggel sok kattintást hoz majd; milyen kép lehet figyelemfelkeltő az adott témában. Azt sem hagyjuk figyelmen kívül, mely formulák váltak már elcsépeltté, milyen hirdetési szöveg váltja ki erőltetettségével éppen az ellenkező hatást a használóból. Ezeket az alapfeltételezéseket élezzük ki kifejezetten a kívánt célközönségre, és türelemmel próbálgatjuk a leghatásosabb hirdetési tartalmakat, amíg el nem jutunk a sikerhez.

HIRDETÉSEINK CÉLJAI

Népszerűsítés
A Goodle Ads és Facebook hirdetések egyaránt rengeteg felhasználóhoz juttatják el termékeit, szolgáltatásait. A leglátogatottabb felületeken való hirdetés azonnal látható eredményeket produkál.
Eladások számának növelése
A megfelelő hirdetés kattintáshoz, a kattintás pedig vásárláshoz vezet – a konverzió növelése legfontosabb céljaink között szerepel.
Termékek promótálása
A hirdetéseket annak tudatában szerkesztjük, hogy külalakja, szöveges és vizuális tartalma már a kattintás előtt információt közöl a termékről, és a mi feladatunk, hogy jó első benyomást tegyen a felhasználóra.

MIÉRT VÁLASSZON MINKET?

16
ÉV
378
BOLDOG ÜGYFÉL
567
SIKERES PROJEKT

Munkafolyamatunk

  • Első lépés

    Konkurenciavizsgálat

  • Második lépés

    Kulcsszókutatás

  • Harmadik lépés

    Kampánytervezés

  • Negyedik lépés

    Kampányfelügyelet

Kérjen ajánlatot!